Използвай промокод EXTRA за -10% към всяка поръчка

Използвай промокод SPRING за -15% при поръчка над 90 лв.


Джейкъб Чой отговаря на вашите въпроси относно бранда VEGREEN


 

  

В търсене на качествена козметика днес ще се сблъскате с много брандове, които обещават да допринесат за така желаните от вас видими подобрения на вида на кожата. Избирайки нашите партньори ние следим за качеството, което те предлагат, както и за философията на самия бранд. VEGREEN бележи отличен резултат и в двата критерия, като дава най-доброто от природата и към природата във формулите на своите козметични продукти. 

Водени от желанието си да разберем повече, и благодарение на нашите клиенти и последователи, които задават въпросите, Джейкъб Чой споделя всичко, което не знаехме за бранда.

  

Джейкъб Чой - маркетинг мениджър на VEGREEN

  

Кой е продуктът на VEGREEN, който лично бихте си закупили, ако си представите, че сте клиент?

Ако бях клиент, бих избрал серията с муцин от див ям. Конкретно щях да се спра на тоник-есенцията Alcohol-Free Mucin Essence Toner. Не защото е наш продукт, а защото това е най-добрият продукт, който някога съм използвал. Най-голямото предимство на Alcohol-Free Mucin Essence Toner е, че можете да почувствате как кожата се изпълва с влага в дълбочина. При това се абсорбира веднага, без никаква лепкавост. Серумът Fragrance-Free Nature Mucin Serum, който е с по-концентрирана формула хидратира, възстановява, укрепва кожната бариера и допринася за незабавното ревитализиране на кожата. След като сте хидратирали кожата си с Alcohol-Free Mucin Essence Toner и Fragrance-Free Nature Mucin Serum, ако добавите Nature Mucin Cream ще почувствате как последният е ефективен за задържане на влагата в кожата. Едновременната употребата на тези три продукта от серията с муцин от див ям много подобри състоянието на кожата ми. Препоръчвам ви да ги използвате заедно, в една рутина.

  

VEGREEN - Alcohol-Free Mucin Essence Toner

  

Какво прави този бранд по-различен и ако можехте да изберете само един продукт, който да ползвате до края на живота си кой би бил той?

Това, което отличава VEGREEN е желанието да създаваме продукти, които потребителите искат да използват. 

В продължение на близо 10 години продавахме различни брандове козметика. Установихме, че хората търсят продукти с чисти и безопасни съставки, които не вредят на природата или кожата им. Идеята за създаване на търсен от потребителите продукт, който може да се използва от всеки и да вдъхва доверие, беше отправната точка на нашия бранд. Затова направихме продуктите си с чисти и безопасни растителни съставки. В допълнение, предвид опазването на околната среда, ние използваме рециклируеми картонени кутии, направени от вторични продукти от захарна тръстика, без изсичане на дървета; етикети с лесно отстраняване и рециклиране, и биоразградима хартия вместо винил. 

Сами задаваме концепцията на всички наши продукти и разработваме продукта чрез непрекъснато тестване с нашия екип. Също така сами проектираме опаковките на продуктите си. Влагаме нашата страст и цялото си сърце във всеки процес, за да създадем продуктите, които нашите клиенти желаят. 

 

  

VEGREEN - Fragrance-Free Nature Mucin Serum

  

Има ли съставка, която е емблематична или патент на марката и какво я прави такава?

Дивият ям е символът на VEGREEN. Въпреки че не е патентована съставка тя има значение, защото първите продукти, като Fragrance-Free Nature Mucin Serum и Alcohol-Free Mucin Essence Toner са формулирани въз основата на див ям. Уникално е, че дивият ям е растителен източник на фито-муцин, а в екстракта от див ям се съдържат диосгенин, сапонин и алантоин, които имат противовъзпалително, антибактериално и озаряващо действие. Тези субстанции са ефективни и в борбата със стареенето на кожата и изравняването на тена, като същевременно хидратрират, намаляват раздразнителността и чувствителността на кожата. До момента имаме три продукта, сформиращи серията и съдържащи муцин от див ям - Alcohol-Free Mucin Essence Toner, Fragrance-Free Nature Mucin Serum и Nature Mucin Cream, към които аз съм особено привързан.

  

  

България е сравнително малък пазар за козметични продукти за грижа за кожата, но има много корейски брандове, които се опитват да влязат в него. Какво прави VEGREEN по-интересен и различен от останалите, за да привлече интереса на българите?

Вярвам, че потребителите в България са заинтересовани от съставките на продуктите, както и от околната среда. VEGREEN се опитва да разбере мирогледа на потребителите и да създаде козметични продукти, които са чисти и безопасни, имат отлична ефикасност и нанасят по-малко щети на околната среда. Мисля, че това е причината, поради която потребителите могат да се почувстват привлечени от нашите продукти.

  

VEGREEN - Nature Mucin Cream

   

Защо избрахте точно тези съставки за продуктите си и планирате ли нови продукти и още нови съставки за въвеждане в производството?

В резултат на пазарни проучвания и анализи на тенденциите, избрахме конкретни съставки, които са подходящи за всеки продукт, защото вярваме, че имат ефикасността, която потребителите биха желали. Всеки продукт има своите характеристики, затова се стараем да избираме съставки, които предизвикват интерес. Планираме ампула с витамин С и слънцезащитен крем за тази година, но за момента реализацията им все още не е потвърдена.

  

Къде и как се добиват органичните съставки във вашите продукти? Как производството кореспондира с опазването на околната среда?

Осигуряваме съставките от див ям от Южна Корея. Винаги се стараем да набавим  ресурси с най-добро качество и най-нисък въглероден отпечатък, така че нашите клиенти да получат висококачествени продукти, които в същото време са с най-малко въздействие върху околната среда.

Стараем се да получим информация от различни източници, чрез които да разберем отзивите на потребителите, като например Google и социалните мрежи. Освен това, за да сме в крак с тенденцията в грижата за кожата, ние взимаме участие в панаири. Винаги мислим за това кои тенденции и съставки ще заинтригуват клиентите повече. За да защитим околната среда отделяме много време и усилия относно опаковките на продуктите. Флаконът на нашите серуми и на нашия тоник вече е заменен с рециклирана пластмаса след консумация (PCR), която отново ще се рециклира. Планираме да заменим опаковките на всичките ни продукти с PCR. Също така, както вече споделих, използваме рециклируеми картонени кутии, направени от вторични продукти от захарна тръстика, без изсичане на дървета; етикети с лесно отстраняване и рециклиране и биоразградима хартия вместо винил. 

 

  

    

Каква е тайната за здрава и блестяща кожа?

Поддържането на здравословен начин на живот е най-важната тайна за здрава и блестяща кожа. Отделянето на достатъчно време за почивка, консумацията на достатъчно количество вода и позитивното мислене, са най-важните предпоставки за здравата и блестяща кожа. И трябва да се опитаме да намалим тютюнюпушенето, употребата на алкохол и най-вече стреса. Важно е също така да изберем и използваме продукти за грижа за кожата, които са подходящи за нашата кожа. Това означава, че трябва да знаем какъв е нашият тип кожа, така че е добре да отделим време за това и да опознаем кожата си. Друг важен фактор е нанасянето на слънцезащитни продукти преди излизане навън и измиването на лицето след прибиране вкъщи.

  

Кой е клиентът на VEGREEN?

Клиентите на Vegreen са жени на възраст между 10 и 40 години, които се интересуват от веган продукти и опазването на околната среда. Нашите продукти са меки и не дразнят кожата, което насърчава и потребителите с чувствителна кожа да искат да ги употребяват. Като резултат получаваме доволни клиенти с надминати очаквания и потвърждение, че продуктите на VEGREEN действат благоприятно и не дразнят кожата.

  

  

Използваме "бисквитки", за да ви предложим по-добро сърфиране, да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставим функции за социални медии и да анализираме трафика си. Прочетете как използваме "бисквитките" и как можете да ги контролирате, като кликнете върху "Настройки на бисквитките". Вие се съгласявате с нашите бисквитки, ако продължите да използвате този уебсайт. Повече информация
 Настройки на "бисквитките"   Приемам!